PASARAN SAHAM OGOS 2009

HAI SEMUA PELABUR,... hari ini,Selasa 11 haribulan. Macam-macam org yang call saya,menanyakan tentang bengkel saya. Agak terkejut apabila ramai yang sudah melabur..tetapi melabur di tempat yang tak betul..akhirnya duit lebur..hehe Tidak mengapa,ini adalah perjalan hidup .Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.Jgn serik untuk belajar. Untuk pengetahuan semua,saya sedang menyiapkan slide untuk presentation kepada beberapa pelabur dari Kota Singapura yang akan datang ke office saya dalam masa terdekat. hmm,lihat org luar dah nampak potensi pasaran saham kita.Bursa Malaysia. Okey..saya citer pasal saham hari ini..hari ini counter rubber glove naik banyak..agak mengarut jugak..Ada yang naik melebihi 100% tidak sampai 2 bulan!! Sila rujuk pergerakan Harga Latexx bhd.IRCB dan Topglove. Bayangkan siapa yang ada saham kaunter ini.Suka sampai menjerit..woo Ramai orang tanya saya tips apa nak beli...saya ada beri jgk 3-4 orang.Alhamdulliah ada yang tersenyum lebar..dan ada yang belum senyum(saham belum naik).takperr...sabar. Anyway,kepada yang dah untung saham atas tips yang saya bagi jgn luper belanja 'ngeteh' okey..sekian buat masa ini. Selamat Melabur.. ZAMSAHAM

0 comments: