RM12000 SEHARI

SYUKUR DAN ALHAMDULILLAH. Hari ini ,hari yang mengembirakan untuk saya dan pastinya untuk pemain-pemain CPO di bawah saya yang mendapat keuntungan.Just untuk dikongsikan ada peserta baru yang menjana untuk 15% untuk ini hari sahaja,dan yang paling bayak RM12000 dengan memasuki position semalam pada harga March CPO Contract pada harga purata 2515. Yang menariknya semua untung!.......... Inilah namanya rezeki,dengan teknik yang ada mudahan semua pemain perlu memahami emosi diri sendiri dan emosi pergerakkan pasaran.Ingat selagi tiada cross jangan ubah posisi.dan lebih baik tgk dan buat kajian pada jam 9.30 malam dari membuat kajian semasa pasaran sedang berlangsung. Target saya untuk peserta CPO supaya boleh menjana sekurang-kurangnya 100% keuntungan pada tahun depan.Lihat dan sama-sama saksikan teknik 'ZAM-ZAM CROSS' yang diolah oleh saya berjaya atau sebaliknya.Dan saya akan buktikan ada di kalangan pengikut saya InsyaAllah boleh menjadi Jutawan selewat-lewatnya dalam masa 5 tahun dengan bermodalkan tidak sampai RM70-RM80 ribu sahaja. Bukan Riak tetapi tanpa system pelaburan yang baik amatlah sukar untuk menjana keuntungan yang berkekalan. Sekian Zamsaham 6.00 am Christmas Eve 2009.

1 comments:

Tuan ,
Bantuan & Tunjuk ajar dari masa ke semasa ad disediakn ?
Wassalam

January 11, 2010 at 8:28 PM comment-delete