"PERADUAN TEKA HARGA BUKA SAHAM MSM"

Berita baik!!! Saham Malaysian Sugar Manufacturing Bhd-MSM FELDA akan disenaraikan pada 28 Jun 2011.Iaitu pada hari Selasa minggu hadapan.Sebagai menghargai semua blogger dan Fan Facebook Zamsaham saya akan memberikan hadiah kepada sesiapa yang berjaya meneka tepat harga pembukaan MSM pada hari tersebut.Berikut adalah Terma dan Syarat untuk menyertai "PERADUAN TEKA HARGA BUKA SAHAM MSM" untuk kali ini??
  1. Tarikh Mula Peraduan: 23 JUN 2011
  2. Tarikh Tamat Peraduan: Jam 8.55am 28 JUN 2011
  3. Jawapan mestilah ikut ayat ini:Saya menjangka harga buka MSM adalah RM/// dan diikuti email anda.
Jika pemenang Handphone Samsung pada PERADUAN TEKA HARGA PETRONAS CHEMICAL BHD yang lepas adalah En Faznizam dari Melaka.Siapa pula pemenang hadiah handphone Samsung Wave 723 untuk "PERADUAN TEKA HARGA BUKA SAHAM MSM"? Selamat meneka dengan tepat di laman Face Book saya.
Sekian
ZAMSAHAM
#Saya akan pastikan hadiahnya adalah Samsung Wave 723 atau yang setaraf harga dan kualitinya.Bukan janji tapi pasti..haha3

4 comments:

Berapa harga buka...dengar cerita ramai yang nak collect masa opening ...
hhaha3

June 23, 2011 at 12:44 PM comment-delete

tq..sy dah teka kat facebook zamsaham..harap2 mengena lah..hehehe..

Anonymous
June 23, 2011 at 1:15 PM comment-delete

saya rasa RM3.50 jer..kalaua memang bagitau bro... :)

June 23, 2011 at 2:06 PM comment-delete

3.40

June 26, 2011 at 12:36 AM comment-delete