KLINIK SAHAM vs KLINIK FCPO

  1. Syukur dan Alhamdulillah program penerangan tentang cara melabur di pasaran saham sudah pun berumur 2 tahun.Pelbagai kenangan bersama peserta.Ada yang datang sejauh Sabah dan Serawak,Brunei mahupun yang dekat seperti Singapore.Rata-rata memberikan komen yang positif,bernas dan membina.Terima kasih saya ucapkan!
  2. Kini,selepas 'post mortem' ,Bengkel Jutawan Saham sudah ditransformasikan menjadi KLINIK SAHAM manakala Bengkel Jutawan FCPO ditransformasikan menjadi KLINIK Pasaran hadapan FCPO.Wah,dah bunyi macam transformasi kerajaan pimpinan Dato NAjib plak!...haha3..
  3. Sebenarnya,transformasi untuk program saya ini,diambil kira dari pelbagai aspek termasuk jangka masa ceramah,lokasi, strategi keluar masuk Ppsaran dan aspek kawalan emosi dalam membuat keputusan pelaburan.Ini semua adalah penambahbaikkan kepada program yang dijalankan,supaya akhirnya matlamat untuk buat duit menjadi kenyataan.
  4. Ramai yang sudah mula paham akan fungsi dan peranan pelaburan saham di Bursa Malaysia serta pelaburan yang diiktiraf oleh kerajaan Malaysia.
  5. Program KLINIK SAHAM dan KLINIK FCPO ini yang disokong oleh Persatuan Pelabur Strategik Melayu Malaysia(PPSMM).Kepada yang berminat hendak menjadi ahli PPSMM silalah daftar di www.ppsmm.my
  6. Setelah berehat hampir 3 bulan,kepada yang ada masa dan ingin penuhkan masa tersebut dengan ilmu pelaburan bolehlah hadir pada 22 dan 23 Oct 2011.Berikut adalah 6 sebab kenapa anda perlu hadir di kedua-dua KLINIK:
6 Sebab Kenapa perlu pergi KLNIK SAHAM ?
  1. Ramai orang yang melabur tetapi tidak tahu tempat yang betul dan diiktiraf oleh kerajaan Malaysia.
  2. Klinik Saham akan terangkan cara melabur ke atas saham-saham Halal yang tersenarai di papan Bursa Malaysia
  3. Jika anda sedang rugi main atau pernah rugi bermain saham,ini bermaksud anda perlu belajar lagi untuk mendapatkan strategi yang betul di KLINIK SAHAM.
  4. Jangan simpan di bank sahaja duit yang ada,beranakkan di pasaran saham.Dapatkan potensi keuntungan dalam Dividen dan kenaikan harga saham.(bukannya ASB sahaja bayar dividen)
  5. Apabila anda hadir ke KLINIK SAHAM anda akan ketahui sebenarnya risiko pelaburan boleh dikawal dan keuntungan akan dimaksimakan dengan teknik pelaburan yang betul.
  6. Anda akan diberikan access percuma di Facebook tertutup 'Zamsaham Private client' selama sebulan.Disitu anda akan dapat tips-tips saham berpotensi tinggi dari masa ke semasa
6 sebab kenapa perlu ke KLINIK PASARAN HADAPAN FCPO?
  1. Rahsia menjana pendapatan di pasaran hadapan minyak mentah sawit Malaysia(FCPO) yang diiktiraf oleh kerajaan Malaysia akan didedahkan.
  2. Orang yang bermain FCPO tidak perlu risau dan boleh mengaut keuntungan tidak kira ekonomi naik mahupun gawat.
  3. Anda akan diajar bagaimana membuat untung RM500 dalam sehari berpandukan teknik mengenal arah trend pasaran sawit minyak mentah Malaysia.
  4. Kepada yang pernah rugi,rawatan emosi akan diberikan untuk memulihkan akaun pelaburan yang 'sakit'
  5. Dapatkan ilmu pelaburan terlebih dahulu kerana dengan ilmulah baru keuntungan dapat dimaksimakan.
  6. Anda akan diberikan akses percuma selama sebulan maklumat harian pasaran hadapan minyak sawit mentah Malaysia dan juga pasaran hadapan Bursa Malaysia.
Jadi kesemuanya ada 12 sebab kenapa perlu datang ke KLINIK SAHAM dan KLINIK FCPO.Saya tahu,matlamat anda adalah membuat duit dengan modal yang ada.Tidak mahu penat-penat buka restoran,buka ladang sawit dan sebagainya.Jadi,walaupun matlamatnya adalah mencari keuntungan,anda perlulah ada ilmu pengetahuan terlebih dahulu.Bak pepatah,'jangan main hentam kromo sahaja'.
Oleh itu,jangan lepaskan peluang untuk sertai KLINIK SAHAM dan FCPO pada tarikh seperti yang tertera di IKLAN Harian Metro Esok 15-10-11.Dapatkan dan buat keratan sebagai satu permulaan mengenal pelaburan saham di Bursa Malaysia.Jangan dengar orang yang cakap pelaburan saham tidak menguntungkan!Tetapi kita lihat berapa ramai yang jadi Jutawan dengan hanya bermain saham seperti Warrent Buffet yang merupakan antara Orang terkaya didunia.Kerjanya bermain saham sahaja! Orite...anda boleh daftar secara online di laman web personal saya http://www.zamsaham.com/pendaftaran.php atau call urusetia seperti nama-nama berikut:
  1. En. Jay Jay 013-2224006
  2. En Halim 0127448843
  3. Ms Shida 0127265094
  4. En Zaidi 0197317732
  5. En Shamsul 0197228723
Daftar sekarang!! dan Kita jumpa next week di PWTC,KL
Sekian,
Zamsaham,Kulaijaya
# kepada bekas peserta digalakkan buat latihan selalu,kenali arah trend pasaran.Kurang paham sila hadir semula dengan potongan diskaun.Call Ms Shida untuk urusan ini.

0 comments: