MERDEKA SEKSUALITI- Topeng hak kebebasan hidup!

Subhanallah!

Merdeka Seksuliti bakal dianjurkan di negara Malaysia?! Satu program yang menghimpunkan golongan yang mengamalkan seks songsang.Lelaki main lelaki!..Pompuan main pompuan!Perhimpunan ini adalah anjuran Si Ambiga-bekas presiden Majlis Peguam Malaysia dan disokong penuh oleh orang yang percaya kepada system kebebasan suara dan hak asasi manusia. Saya tidak pandai berhujah,tetapi minta pembaca blog saya fikir dan renungkan beberapa pandangan saya berkenaan isu ini,selepas itu berikan jawapan samaada menyokong atau tidak setuju.Jika tidak setuju berikan pandangan anda!

  1. Hidup kita tidak bebas sepenuhnya. Alam ini diciptakan ada systemnya.Malam tidak mendahului siang,siang pula tidak mendahului malam.Semua system orbit bergerak dengan peraturan dan systemnya sendiri. Jika kita tidak percaya adanya tuhan yang menciptakan alam dengan systemnya sendiri dan tidak mahu ikut apa pantang larangNya,kita kena buat alam dan dunia sendiri! Maka jika masih hendak duduk kat muka bumi,makan dan minum hasil ciptaan tuhan,maka ikutlah system dan arahanNya!.
  2. Seumur hidup saya,tidak pernah nampak seekor kucing,malah anjing jantan 'beromen' dengan anjing jantan!..Binatang pun tahu bezakan pasangan untuk beromen!..Jadi kalau dah kita yang berakal dan sihat tubuh badan ini memilih untuk beromen dengan jantina sejenis,pikir-pikirkanlah! Adakah taraf kita lebih tinggi dari binatang atau sebaliknya?!
  3. Ada yang cakap naluri mereka menjurus kepada sejenis!!..pada saya ini bohong sekali,kerana masalahnya mereka tidak mencuba dan berkehendakkan keluar dari masalah yang melanda mereka!.Ambil contohnya,seorang perokok boleh berhenti merokok asalkan mereka ada 'kemahuan dan kehendak' yang mengatakan mereka 'tidak suka' akan rokok.Tidak perlukan ubat.Ubatnya ada pada diri sendiri!
  4. Berbalik pada binatang yang tahu pilih pasangannya.Cuba bayangkan industri perternakkan lembu yang lembu2nya tidak ingin melakukan seks dengan pasangan berlawanan.Pasti business lembu boleh lingkup.Lembu jantan mesti 'main' lembu betina barulah business perternakkan lembu berjaya!.
  5. Kalau manusia lelaki berjiwa main bontot dan wanita bergesel sesama sendiri,maka institusi kekeluargaan confirm musnah!..walhal kita perlukan keturunan untuk doakan kita bila kita mati nanti!! anak yang ada bukan bala,tetapi harta yang paling bernilai di alam barzakh nanti!
  6. Lagi satu,ada yang cakap surat khabar perlu bebas,manusia mesti bebas,negara kita demokrasi,rakyat berhak memilih ikut kehendak majaoriti! Pada saya,semua perkara ada 'limitnya'.System demokrasi ada kelemahannya, contohnya jika semua orang suka pilih arak,maka kita perlu jadikan arak sebagai pilihan.Jika majoriti kata perlu seks bebas maka kita bleh mengamalkan seks bebas!..yang minoriti terpaksa ikut. ini bukan caranya,setiap perkara ada batasnya! berbalik lihatlah alam yang ada systemnya sendiri.Hidup pun mesti ada system.Masuk kerja ikut time,balik pun ikut time.Bukankah itu system namanya!
  7. Lagi satu contoh,jika 'kebebasan total' diluluskan,walhal dah mula ada pun,contohnya Suruhanjaya hak asasi manusia yang 'terpaksa' ikut acuan barat.Kalau hidup ini betul-betul-bebas, kita boleh bawak kereta sesuka hati dan bila masa lampu merah kita boleh langgar.Apabila accident,kita tidak boleh ditahan polis, kerana kita bebas!.Maka,parahlah system jalanraya yang ada.Semua bebas ikut kepala hotak sendiri!..lebih menarik,kita boleh pergi rompak bank tanpa perlu polis tangkap kita!. kalau kita kena tangkap,kita cakap ini langgar hak asasi manusia..kita bebas buat apa sahaja!..
  8. Jadi,Program Anjuran Dato Ambiga-Merdeka Seksualti perlulah dibenteras sepenuhnya!Jangan Halalkan yang Haram walaupun ada tekanan dan permintaan dari golongan Lesbian,GAy,Hotroseksual ini.Ingatlah,hidup kena ikut system dan peraturan .Hidup kita juga tidaklah lama,tahu-tahu pun dah tua!.Kematian datang tanpa diduga.System yang ada untuk kebaikan dan kemaslahan hidup sesama kita! Maka janganlah kita habiskan masa menyokong sesuatu yang boleh menghancurkan sesama kita!

Sekian.

Zamsaham-Presiden Persatuan Pelabur Strategik Melayu Malaysia.

9 comments:

SOKONG ! SOKONG !!

Anonymous
November 4, 2011 at 4:26 PM comment-delete

Subhanallah..apa nak jadi ngan orang zaman skang nih !

Anonymous
November 4, 2011 at 4:27 PM comment-delete

Inilah akibat drpd kebebasan rakyat. ni semua politik ni

Anonymous
November 4, 2011 at 4:28 PM comment-delete

politik xde kena mengena dlm hal ni

Anonymous
November 4, 2011 at 4:31 PM comment-delete

HARAMKAN !! HARAM JADAH !

Anonymous
November 4, 2011 at 4:31 PM comment-delete

LOL, romen

Anonymous
November 4, 2011 at 4:31 PM comment-delete

naper ? apakah ?

Anonymous
November 4, 2011 at 4:32 PM comment-delete

Pelik jugak org yang hidup songsang ni. Mudahan kita semua tidak tergolong dlm kelompok manusia pelik ni.

Anonymous
November 5, 2011 at 10:25 AM comment-delete

Alangkh bestnya menjadi lelaki tulen... ini baru fitrah semulajadi. Syukur sy lelaki tulen yg hanya suka pada wanita saja...hehe

Anonymous
November 5, 2011 at 11:07 AM comment-delete