Dapatkan Pakej RM550 untuk TIPS saham Panas secara LIVE!

Sila pilih mana satu pakej tips saham atau FCPO sekarang...
  1. Sebagai menghargai 'outsider'(bukan client zamsaham) yang telahpun mendaftar sebagai 'ahli trial' di zamsaham FKLI & FCPO trader,pihak kami berminat memberikan diskaun istimewa dengan hanya membayar RM550 sahaja. Apa yang anda akan dapat?
  2. Sudah tentulah maklumat harian tentang arah pasaran FCPO hendak bergerak .Sama ada naik turun ataupun mendatar selama SETAHUN!.Jangkaan arah trend ini di'update' sebelum pasaran berlangsung!!!!...itulah menariknya!..kerana persiapan perlu dibuat sebelum pasaran hadapan berlansung.(mana ada orang nak pergi berperang tiada persiapan?..kalau takda,confirm kalah!)
  3. Bagaimana hendak berjaya dalam pasaran FCPO jika anda terlalu aggresive keluar masuk pasaran setiap hari dan ditambahkan pula yang anda tidak tahu kemana arah pasaran bergerak. Mana arah Short term dan Midtermnya?..Jadi dengan RM550 sahaja kami mudahkan persiapan anda!
  4. Disamping itu,di Zamsaham FKLI & FCPO Trader anda akan dapat berkomunikasi dengan rakan-rakan seperjuangan yang lain.
  5. Pertanyaan dan permasalahan anda tentang pasaran FCPO juga akan dilayan secara 'pro' di facebook 'tertutup' ini.
Hubungi segera JJ di talian 013-2224006 untuk subscribe Zamsaham FKLI FCPO Trader.
  1. Hendak Tips Saham-saham pans yang berpotensi naik? J0in zamsaham private client sekarang!
  2. Siapa yang dah join pasti terasa panasnya tips saham dari team zamsaham!
  3. Jika ingginkan langganan selama setahun,bayar RM550 pakej terhad 3 hari ini segera!
  4. Antara tips saham panas untuk minggu lepas yang meletop adalah seperti MAS yang naik 15%, Unisem naik 12%,KPS 15%,KPJ 15% CANONE naik 33% dan banyak lagi meletop naik gile-giler minggu lepas!
  5. Jangan berlengah untuk terus main saham sorang-sorang dan joinlah group tertutup khas 'ZAMSAHAM PRIVATE CLIENT ini segera! pasti berbaloi2..InsyaAllah berkesan!
Kepada semua yang berminat boleh Call Halim di talian 012-7448843 untuk subscribe Zamsaham Private Client.
#ini hanyalah pandagan peribadi dari team zamsaham yang dibuat berdasarkan pengalaman,kajian teknikal,fundamental dan lain-lain faktor berkaitannya.Walaupun begitu anda perlu tahu tahap risiko setiap pelaburan.Jangan buat keputusan atas dasar rasa dan emosi sahaja.Buatlah kajian secara berterusan untuk keuntungan konsisten dan maksima!
- Zamsaham 8 Jan 2012

1 comments:

Terbaiklah, kena join ni !

Anonymous
January 10, 2012 at 8:41 AM comment-delete