Tips Saham Gpacket 0.64sen dan Warrant 0.235!

Salam semua pemain saham!
  1. Terdapat 1200 saham di Bursa Malaysia,bukan mudah untuk membuat pilihan yang mana satu berpotensi untuk meletop!Apapun,saya ingin kongsikan satu saham dari berpuluh saham yang dikongsikan di Zamsaham Private Client.(Sampai ada yang pening nak pilih mana satu tips).
  2. Saham tersebut adalah Gpacket 0.64sen dan anaknya 0.235sen.
  3. Saya ada kongiskan juga di ZPC harga saham Mtouche pada harga 0.40 dan warrant B pada harga 15sen.Motuche merupakan adik beradik tiri kepada Gpacket.(haha3)..
  4. Sebagai panduan dan peringatan bersama,untuk setiap Tips yang dikongsikan,pelabur perlu melihat selalu di mana paras sokongan sebagai pintu kecemasan jika tips yang diberikan tidak menepati ramalan.Walaupun begitu,berdasarkan pengalaman jika tips yang diberikan ini tidak naik,harga dijangka tidak akan terus menjunam dan berkemungkinan besar hanya akan sideway sahaja.
  5. Berbalik pada saham Gpacket tadi,sila rujuk dan clik carta diatas untuk pemahaman lebih lanjut.Yang ingin pemahaman lebih boleh call saya atau jumpa saya di Klinik Saham pada bulan Mac ini.
Sekian.
Zamsaham,Senai Kulai Johor. #seronok tengok En Zaidi Husin yang profit saham AT 64% dan Ifcam 55% dengan keputusan hasil analisa sendiri.Tahniah!

2 comments:

simpan cukup untuk masa depan yang cemerlang!

March 20, 2012 at 4:29 PM comment-delete

selagi harga boleh maintain 58sen..dan warrant 19sen...saya rasa tiada masalah untuk harga naik dalam masa terdekat..InsyaAllah.

April 9, 2012 at 9:43 PM comment-delete