Sambil Belajar TUISYEN FCPO sambil buat duit beribu-ribu.SYUKUR!

Tiada ungkapan selain syukur dan Alhamdulillah dapat membantu anak-anak kapal mengharungi 'onak dan badai 'untuk sampai ke sebuah pulau yang  saya namakan sebagai PULAU PROFIT.


  1. Pendekkan cerita, Bulan September 2012 yang lepas adalah bulan pertama saya buat Training Tuisyen FCPO di Pusat Tuisyen Saham di Setia Tropika JB.
  2. Asalnya idea buat tuisyen ini datang dari permintaan dari bekas student dan pemain sedia ada untuk menajamkan lagi kemahiran dan 'strategi' peperangan di medan pasaran hadapan yang konsep asasnya adalah 'ZERO SUM GAME'.
  3. Pelbagai pengalaman,petua,teknik,taktik dan strategi dikongsikan sepanjang sebulan dan yang paling BEST kesemua student dapat buat keputusan  sendiri sama ada sesuai LONG atau SHORT pada esok harinya.Rata-rata yang belajar cepat 'pick up' dan mudah diajar. Lebih-lebih lagi latihan yang diberikan melalui DIARY INVEST FCPO disiapkan seperti mengikut waktu yang diminta.
  4.  Mungkin ini juga penyebab,hampir 9 dari 10 client saya akan UNTUNG untuk 1st time trade FCPO.
  5. Sebelum itu,saya hendak ucapkan Tahniah dah Terima Kasih kepada yang memberikan testimoni kejayaan!.Testimoni anda membuatkan saya dan rakan-rakan semakin bersemangat untuk teruskankan Seminar dan Tuisyen ini.
  6. Tidak sangka ada testimoni ikhlas dari Pn Rosliza yang diberikan di Facebok tertutup saya baru-baru ini.Sila clik gambar testimoni yang disertakan:
  7. "assalamualaikum.
    alhamdulilah kesyukuran dipanjatkn kpd Allah swt atas penemuan satu lg cabang portpolio pelaburan sy utk thn 2012. selama hampir beberapa bulan mencari serta menilai remisier2 yg berkebolehan dlm trade cpo, akhirnya sy ditemukan dgn en. norizam pd bulan aug yg lepas. melihat kpd prestasi client2 saham en. norizam yg sungguh memberangsangkn dlm menjana profit dr saham, sy mengambil keputusan mendaftarkn diri sbgi peserta tuisyen cpo zamsaham. sy melaburkan sebyk rm2.5k bg mendalami ilmu trading cpo. ada 5 sesi tuisyen bersamaan 16jam kesemuanya. sewaktu sign up this tuisyen pd aug yg lepas, sy jangkakan selepas abis kesemua tuisyen cpo, barulah sy bole mula trade di cpo & target profit sekitar rm2k/bulan kelak. namun selepas mghadiri kelas ke 2, sy dh ada keyakinan utk mula
    trade cpo. alhamdulilah sy beroleh keuntungan pertama yg sungguh diluar jangkaan sy iaitu spt tertera di cek dibwh. pencapaian ni selain dr keizinan Allah swt, ianya juga hasil dr perkongsian sorang remisier yg benar2 mengajar dgn tulus ikhlas dr hati beliau. melihatkan cara & teknik pengajaran sungguh luar biasa beliau, sy semakin yakin bole berjaya didlm pelaburan cpo ni. syabas kpd en. norizam (zamsaham) di atas kesungguhan beliau mengajar asas n teknik trade cpo yg berkesan serta mcmana buat profit drnya. malahan tip2 berharga yg beliau perolehi hasil dr pengalaman beliau melabur semenjak dr thn 2008 turut beliau kongsikan bersama sy n rakan2 tuisyen. tip2 ini merupakan sesuatu yg sungguh valuable buat sy.
    sy merasa bersyukur dipertemukan dgn sorang guru yg penuh dedikasi mengajar sy serta tidak lokek ilmu n tip beliau serta sgt2 bertanggungjwb memberi tunjuk ajar didalam trading cpo. semoga Allah membalas jasa baik en. norizam. semoga dilimpahi rezeki yg barakah. ameen3x.
    selain en. norizam, sy juga mengucapkan ribuan terima kasih tak terhingga kpd en. jay jay, cik shida serta team zamsaham atas segala tunjuk ajar n layanan terbaik dr kalian semua. buat rakan2 tuisyen cpo batch no. 1, terima kasih atas segala perkongsian ilmu cpo anda semua. buat ika medeon, terima kasih krn sudi sama2 belajar cpo bersama2 sy. sekian perkongsian dr sy secara bertulis di grup ini. semoga kita semua berjaya di dunia n akhirat.
    'sebaik2 pelaburan itu adalah pelaburan ilmu pengetahuan krn ilmu pengetahuan adalah kunci kpd kejayaan'. wasalam.- Pn Rosliza JB
     
    Esok adalah hari terakhir kelas TUISYEN FCPO dan InsyaAllah peserta akan dapat SIJIL PENGANUGERAHAN.
    Semoga semua maklumat yang direkodkan sepanjang kelas berlangsung akan dapat dijadikan panduan dalam mencari keuntungan.Ingat selalu petua-petua yang diberikan yang antaranya "pertahankan keuntungan itu lebih utama dari mencari untung lebih"!

    Sekian,

    Zamsaham-Kapten Kapal LONG & SHORT
    #Teruskan latihan 15minit sehari dengan DIARY INVEST FCPO dan semakkan kajian yang dibuat di facebook tertutup.

2 comments:

saya akan terus membuat penambahbaikan dari semasa ke semasa supaya semua anak kapal dapat sampai ke PUALU PROFIT dengan lebih tenang dan selamat.

Doakan ilham tu datang..InsyaAllah!

October 6, 2012 at 12:03 AM comment-delete

makin lama makin canggih...kerap komen di Facebook tertutup..client2 jangan lupa add zamsaham private client.

October 6, 2012 at 12:06 AM comment-delete