Kejayaan bekas peserta kelas saham Zamsaham June 2013

Alhamdulillah...rasa puas apabila dapat membantu peserta menjana keuntungan dari pelaburan saham.Dan rasa bangga juga ada kerana sudah ada bekas peserta yang hadir ke mesyuarat AGM syarikat tersenarai dan tanyakan pandangan akan perkembangan syarikat yang mereka ada saham didalamnya.
Inilah yang saya mahu...mahu melihat semua pelabur saham walaupun 'runcit' menggunakan kuasa yang ada dalam sesebuah syarikat tersenarai dalam mengundi sesuatu resolusi.

Berikut adalah kenangan bergambar 'kejayaan ' peserta dan komen positif kelas saham yang dikendalikan oleh Team Zamsaham dengan sokongan PPSMM.
Kejayaan Cemara Intan dalam pelaburan saham Redtonenya...kajian saham ini bermula dari 25sen.dan setakat ini hari harganya belegar-legar dalam jajaran 0.68-76sen.

Kejayaan saudara Haslizan Abdul Hamid dalam meraih 100% dalam pelaburan Luster Warrant..saya percaya mereka yang beli warrant dengan pemahaman yang warrant akan naik 2 kali ganda lebih tinggi apabila harga saham induknya naik!...tahniah sekali lagi kerana untung dengan warrant ini.,..semoga untung lagi!

Banyak sebenarnya testimoni yang diberikan...

Seikhlasnya...semoga kejayaan dan keuntungan yang ada dapat dipertahankan dan seterusnya dapat dibiakkan...AMIN!

zamsaham
# Ini hari happy sebab ada customer lagi yang merantau trade di tempat lain kembali semula trade dengan saya.

0 comments: