99% 'kebarangkalian' Saham TA Berhad yang akan naik secara Profit Pantas untuk bulan November 2013!

Salam Semua pembaca Blog zamsaham..


Next Week Boleh BELI,KAJI atau perhatikan betul-betul pegerakkan saham TA Berhad.Sebuah Syarikat yang terlibat dengan Broker saham.Harga Semasa 73-74sen!-zamsaham 3 Nov 2013



Harga Semasa: 74sen
1st buy call di ZPC: 72sen
Target:RM1.00
Jangkamasa : Awal November - March 2014

Ini kerana harga sudah mempunyai kekuatan luar biasa untuk adanya kemasukkan berita positif. Bagaimana saya tahu keran konsep " Dalam harga ada berita" yang sering saya kongsikan di Kelas Advance Fenomena Saham.
Apapun ,jangkaan saya benar-benar akan menjadi tepat jika berita penjualan TA Berhad menjadi kenyataan seperti yang diberitakan di Focus Malaysia baru-baru ini.
Gambar: Berita dan khabar angin yang saya kira ada kebenarannya!


Jika sudah beli,dan turun itu adalah peluang untuk lanyakkk kerana seperti saya beritahu kekuatan kenaikan harga kali ini adalah berbeza.

Untuk Maklumat lanjut dapatkan info di FB zamsaham atau lebih canggih untuk tips-tips saham di Zamsaham Private Client!

Sekian

Zamsaham
JB-KL-Sabah


3 comments:

Zamsaham Tak tipu
http://zamsaham.blogspot.com/2013/10/yuran-bayar-rm50-lepas-itu-untung-rm1300.html

November 3, 2013 at 9:44 AM comment-delete

www.zamsaham.blogspot.com/2013/10/yuran-bayar-rm50-lepas-itu-untung-rm1300.html

November 3, 2013 at 9:45 AM comment-delete

http://www.zamsaham.blogspot.com/2013/10/15-saham-pilihan-zamsaham-untuk-bulan.html

November 3, 2013 at 9:46 AM comment-delete