TIPS SAHAM NOV-DESEMBER 2013-zamsaham..ASIAPAC 15sen dan BORNEO OIL 50-51sen!

HI semua pembaca Blog zamsaham...

Ingat, dalam pelaburan YANG PALING PENTING adalah 'ketepatan masa masuk pembelian sesuatu saham'...ini kerana 99% pelabur seluruh dunia memasuki dan membuat keputusan pelaburan pada waktu yang salah.

Coretan Tips Saham Terkini.

Hari-hari lalu lalang depan mata...rupanya sahamnya sedang trending...
Orang Sabah pasti tahu siapa pemaju projek KK Times Square..Asiapac Berhad adalah pemaju KK TIMES Square dan juga Dataran Larkin.harga saham sudah menunjukkan kekuatan luar biasa untuk terus naik dari harga sekarang 15sen.

Dalam pelaburan yang paling penting 'BILA MASA SESUAI UNTUK MEMBELI "... Masuk betul ...Insha Allah pelaburan anda akan pROFIT.


Gambar: Salah satu projek mega Asiapac berhad


Saham diatas adalah ASIAPAC yang sekrang berharga 0.155sen...ada satu TIPS Saham yang saya dah kongsikan awal bulan lepas di dalam Facebook tertutup Zamsaham Private CLient  iaitu BORNOE OIL BERHAD.


Saham Borneo Oil ini dulunya dikenali sebagai Sugar Bun Berhad...sebuah syarikat yang memegang franchais Makanan segera Sugar Bun. Dari kajian Trend harga Sahamnya..didapati harga sekrang 50sen mampu ke RM1.00 atau 100% dalam masa 1-365 hari dari sekarang. Simpan dan jadikan sebagai pelaburan.Sampai masa AGM,pergilah dan tanya atau ajukan soalan-soalan 'killer' yang anda rasakan perlu.
Maklumat lanjut pergilah ke laman web sugarbun berhad
So, ada 2 saham Sabah yang dalam pemerhatian rakan-rakan ZPC.


ASIAPAC : 15-155sen 
Borneo OIL: 50sen

Target: 100% profit dari harga semasa sekarang.

Apapun, semua anda boleh dapatkan maklumat terkini dengan menghubungi saya di talian 0127927888 atau masuk di Facebook tertutup Zamsaham Private CLient.
Ingat,dalam pelaburan saham untuk membuat 'TIPS BELI' Saham adalah susah..TETAPI  dalam pelaburan Saham yang PALING SUSAH adalah " TIPS Jual Saham"..Antara TIPS Jual yang paling baru adalah SELL SUMATEC masa harga 55sen pada 13-11-2013 di Facebook Tertutup zamsaham...Lupakan seketika dan tengok balik hanya pada bulan 3 atau 6 bulan lagi atau harga kekal bertahan atas 30sen.."dalam harga ada cerita"


Sekian..

Zamsaham 
JB-KL-Sabah
26 Nov 2013

1 comments:

Ada lagi tip-tip power ni...tambah koleksiku...

December 3, 2013 at 9:51 AM comment-delete