JELAJAH GEGAR SAHAM SYARIAH MALAYSIA - Harian Metro, 15 Mac 2014!

JELAJAH GEGAR SAHAM SYARIAH MALAYSIA

Melabur Saham di Bursa Malaysia HARAM?

Ia haram kepada yang tidak faham apa itu pelaburan saham. Kepada yang sudah datang Kelas Saham pasti tahu akan adanya 71% saham yang mengikuti piawaian standard syariah yang dikeluarkan oleh Majlis Penasihat Syariah (SC) yang boleh dipilih oleh seluruh rakyat Malaysia.

 "Laburkanlah duit anda dalam ilmu pelaburan terlebih dahulu dari melabur terus ke Bursa Malaysia" -Zamsaham-

Daftar di www.zamsahamsyariah.com / www.zamsaham.com atau sms@whatapps di hotline no 013-778 8048/ 011-1111 1896/ 012-745 6054

-Admin Nor Saham-













7 comments:

"Dunia Saham Di Luar Kebiasaan Bersama Zamsaham"

March 15, 2014 at 1:08 PM comment-delete

Tahu melabur tidak semestinya faham apa yang di laburkan. Bagaimana hendak faham? caranya membuat latihan kajian dan banyakkan mencatit..InsyaAllah anda pasti berjaya...

March 15, 2014 at 1:17 PM comment-delete

untuk mendapatkan ilmu Saham dari Zamsaham, Daftarlah segera bagi memastikan peluang ini tidak terlepas dengan sia-sia..

daftar dilaman ini

http://zamsaham.com/v2/

March 15, 2014 at 1:38 PM comment-delete

wow!! peluang keemasan untuk pelabur muda macam saya

March 15, 2014 at 1:44 PM comment-delete

Menarik..! Jom jelajah bersama ZAMSAHAM

Anonymous
March 15, 2014 at 2:07 PM comment-delete

Salam..saya salah seorang yang mengikuti blog Tuan Zamsaham. Apa yang saya baca dan lihat memang tepat kajian Tuan. Saya pernah rugi sebelum ni. Saya ada berbual dengan Cik Syira untuk pendaftaran kelas advance di pwtc pada bulan april nanti. Tak sabar rasanya nak masuk kelas Tuan!

Anonymous
March 15, 2014 at 3:44 PM comment-delete

macam nie la baru uptodate blog, aku suka blog nie, bkn ape mmg aku kaki blog bab2 saham nie, ada pun kelas lg di kl bagus

Din Beramboi
March 15, 2014 at 8:00 PM comment-delete