KIGSS 15-4-2014 DI SETIA TROPIKA MEMANG PENUH!

KIGSS yang berlangsung di Setia Tropika,JB malam tadi memang penuh dengan kehadiran peserta-peserta yang bukan sahaja sekitar Johor Bahru tetapi ada yang datang dari Kulai, Batu Pahat dan lain-lain lagi.

Tahniah, kepada semua para peserta yang hadir. Ianya adalah langkah permulaan yang bijak untuk menjadi Pelabur yang berilmu. Walaupun pendaftaran sudah di tutup ternyata masih ramai lagi yang ingin mendaftar. Kepada anda yang terlepas peluang keemasan ini untuk sama-sama mendengarkan apa yang di ajar dan disampaikan oleh penceramah Zamsaham,jangan lepaskan peluang untuk mendaftar lebih awal untuk tarikh kelas seterusnya.

Segera daftar di www.zamsaham.com atau www.zamsahamsyariah.com

-Admin Nor Saham-


5 comments:

Jangan terpengaruh dengan dengan pergerakkan turun naik harga saham setiap hari, kerana ianya membuang masa. Tahniah kepada peserta yang hadir, ini adalah langkah pertama untuk menjadi pelabur yang bijak!

April 16, 2014 at 8:23 AM comment-delete

Memang penuh ! Tak tipu.. Saya ada pada waktu kelas berlangsung.. dan yg paling best adalah org Johor memang sporting habisssss !! xkesah pun penuh. sebab niat nak menuntut ilmu saham itu lagi tinggi dan tidak pernah akan halangan kelas penuh ke tidak.
Bagus. org yg positive dan sabar mcm ni la boleh berjaya dalam pasaran saham..:) Congrates for those who attend this class.

April 18, 2014 at 9:42 AM comment-delete

apabila semuuuuuaaaaaa org suka, kita perlu hati2, teringat2 ayat tu, mmg betul dari dulu org rmai yg terpengaruh, jd pergilah menimba ilmu dulu sebelum melabur mcm saya sbb sudah pernah terjebak.

JDT
April 18, 2014 at 9:56 AM comment-delete

memang mantap!! sambutan sangat memuaskan..

ZAMSAHAM best!!

April 18, 2014 at 10:17 AM comment-delete

Terbaik! ramai yang ingin mempelajari ilmu saham..

TEAM ZAMSAHAM the BEST!

April 18, 2014 at 10:27 AM comment-delete