KELAS ADVANCE KEGEMILANGAN ERA SAHAM 90'AN PADA 19,20 & 21HB SEPTEMBER 2014

Program 3 hari Belajar Saham bersama Zamsaham di PWTC,KL.
3 Hari Kelas yang direka sepenuhnya oleh ZAMSAHAM dengan melihat potensi kebangkitan kegemilangan pasaran saham BSKL ke era baru BURSA MALAYSIA.
Pelbagai penelitian dibuat dari sudut pasaran saham itu sendiri dan ‘putaran fenomena kehidupan’ yang merupakan peluang untuk mencipta kejayaan dan keuntungan berganda dalam pasaran saham.
Ada ilmu,ada sistem dan masa masuk yang betul seperti sekarang mungkin adalah zaman kegemilangan Saham terbaik. Temui Zamsaham di kelas KEGEMILANGAN ERA SAHAM 90’an!
Daftar segera di www.zamsaham.com atau hubungi/whatsApp di no 011-11111896/013-7788048

-Admin Nor Saham-


3 comments:

Petua Super Power Zamsaham:

"Dalam pelaburan saham yang perlu anda kaji adalah EMOSI diri sendiri.Ramai pelabur yang ikut ikutan.Lebih senang membeli ketika ramai membeli dan senang menjual ketika rakan-rakan dan orang sekeliling menjual.Jangan IKUT-IKUTAN dalam pasaran saham"
-Zamsaham-

September 15, 2014 at 10:11 AM comment-delete

Ini masa ada lah kes 90an..
Dari pagi td sampai la ni radio duk main lagu 90an..

Smua lagu zaman saya..
Smua lagu feverat saya..

Sangat mengimbau kenangan..
Ini masa adalah KES 90an!

kes90'an kembali!

September 15, 2014 at 10:25 AM comment-delete

Assalamualaikum en.zam..saya ingin bertanya pada en.apekah kelas yang patut saya ikuti dibawah bimbingan encik sekiranya saya baru sahaja ingin memulakan pelaburan saham ini..Saya baru mengikuti kelas pengenalan saham tetapi ia terlalu asas dan tidak mencukupi bagi saya selain kos nya yang terlalu mahal sekiranya ingin mengikuti kelas berikutnya.

October 27, 2014 at 12:44 AM comment-delete