Kelas REMISIER KING Intro dan ADVANCE pada 21-23 Mac 2015 memang mantap!!


Alhamdulillah Kelas REMISIER KING Intro dan ADVANCE selamat berlangsung dengan jayanya pada 21 hingga 23 Mac 2015 tempoh hari di Akademi Zamsaham, Kota Damansara.
FULL HOUSE Kelas Intro Remisier King hingga memaksa pihak ZAMSAHAM mendaftarkan peserta yang lewat untuk ke tarikh yang seterusnya.
First come, first serve...Kelas ADVANCE REMISIER KING yang bersambung pada sebelah petang 21 mac hingga 23 mac 2015 memang dah awal-awal lagi FULL HOUSE.
Hebat-hebat belaka 'CEO-CEO' bidan terjun yang dilantik memberikan pandangan dan potensi saham syarikat masing-masing. Perubahan besar pemahaman konsep pelaburan saham pada hari ke-3 berbanding hari pertama program nampak ketara kepada peserta-peserta kelas kali ini.
Ada juga 'CEO' muda yang masih lagi dalam alam persekolahan didedahkan dengan cara pelaburan saham sebenar di Bursa Malaysia.
Terima kasih kami ucapkan kepada semua terutama yang datang luar dari Kuala Lumpur, ada yang dari Sabah, Terengganu, Pahang ada juga yang dari Indonesia, semoga perjalanan musafir anda mendapat berkat dan diberikan kenikmatan oleh Allah S.W.T.
Ingat untuk sentiasa catit saham kajian di Diari Invest Saham.
Team ZAMSAHAM mendoakan kejayaan anda semua di Pasaran Saham Bursa Malaysia.

Yang terlepas peluang boleh daftar untuk kelas seterusnya di lokasi sama di Akademi Zamsaham, Kota Damansara pada 18,19 & 20 April 2015. Daftar terus di www.zamsaham.com atau hubungi  hotline no. 013-7788048.


Bergambar bersama peserta Kelas Advance Remisier King 21Mac -23 Mac 2015



                    Para peserta berehat sebentar dan menjamu selera bersama Zamsaham


-Admin Nor Saham-



1 comments:

Tahniah! kepada para peserta yang hadir..Semoga anda semua cemerlang dalam dunia pelaburan saham.

"Pahamkan PROSES buat tips saham itu lebih utama dari ikut-ikutan sahaja" -Zamsaham-

March 26, 2015 at 12:30 PM comment-delete