KELAS ADVANCE REMISIER KING DI SETIA TROPIKA, JB PADA 28 MAC -30MAC 2015 MEMANG MANTAP!!!

ALHAMDULILLAH... Kelas Advance Remisier King baru-baru ini berjalan dengan lancar seperti yang dirancang dan kelas berlangsung selama 3 Hari (28 Mac 2015-30 Mac 2015) di Setia Tropika, Johor Bahru kali ini berjaya menghimpunkan pelabur-pelabur lama dan baru.
Yang lama berpeluang mengenali kesilapan-kesilapan lalu yang dilakukan dan yang baru pula dapat belajar dari pengalaman orang lama supaya tak mengulangi kesilapan biasa.
Tak kira lama atau baru, semua peserta didedahkan dengan PETUA yang patut diamalkan dan PANTANG LARANG yang perlu diingati untuk berjaya dalam pasaran saham.
Tak perlu buang masa tengok screen saham sentiasa juga antara Petua Pelik yang diakui berkesan oleh palbur berpengalaman.
Malah, semasa kelas sempat mengkaji saham syarikat MIECO Chipboard Berhad dan ada juga peserta yang sempat membeli pada awal pagi Isnin (30 Mac, hari ketiga kelas). 3 orang peserta BELI dan MIECO naik dalam masa hari yang sama h
ampir kepada 7 peratus kenaikkan. TAHNIAH !
Peluang mengikuti Kelas Advance Remisier King masih dibuka dan pendaftaran boleh dilakukan di www.zamsaham.com
Semoga kejayaan dalam pelaburan saham akan memberikan lebih kenikmatan buat semua. Amin....
Selepas ini Kelas Advance Remisier King di Akademi Zamsaham, Kota Damansara pada 18,19 & 20 April 2015. Daftar terus di www.zamsaham.com atau hubungi hotline no. 013-7788048.

Wajah ceria para peserta  bersama Remisier King Zamsaham di Kelas Advance Remisier King 
(28Mac -30 Mac 2015)

Para peserta FOKUS mendalami ilmu pelaburan saham. 

Kumpulan yang membentangkan kajian Saham MPAY.





-Admin Nor Saham-

1 comments:

Ceria semua wajah para peserta..Nampak duit depan mata dah! Peluang 2015!

Nor Saham
April 1, 2015 at 6:52 PM comment-delete