Kelas Intro Remisier King di Summit Hotel, Pulau Pinang pada 26hb April 2015

26 April 2015

Kelas di Penang berjalan dengan lancar kerana hampir semua peserta datang tepat pada waktunya.

Berapa modal saham minimum yang standard sudah dikongsikan. Adakah saham yang turun rendah boleh turun lagi dan saham yang tinggi boleh naik lagi pun sudah dikongsikan.
Saham Syariah seperti Nestle Bhd harga memang mahal iaitu RM21 pada tahun 2008 boleh naik tinggi sehingga harga terkini RM74.00. Begitu juga saham Transmile yang turun ke 7sen dari harga asal RM14.00!

Bila strategi jual?...pun juga dah diajar cuma penekanan strategi beli adalah lebih utama kerana bila betul inshaAllah jual sudah tiada masalah.

Adakah ekonomi sekarang bagus?...Zamsaham jawab memang bagus,walaupun ada antara peserta yang isukan nilai ringgit yang turun. Diberikan juga fakta dari sudut saham seperti saham Karex Unisem dan sesetengah sektor perkayuan yang tak henti-henti naiknya..

Sektor teknologi & semiconduktor pun naik banyak juga...

Pelbagai lagi Isu semasa dan Strategi unik pelaburan berjaya akan dikongsikan oleh Remisier King Zamsaham kepada para peserta yang telah mendaftar ke Kelas Advance Remisier King selama 3Hari. Berjumpa di Kelas Advance Remisier King di PWTC,KL pada 9,10&11 Mei 2015.

Daftar sebagai peserta di register.zamsaham.com






1 comments:

Penuh kelas!

April 29, 2015 at 7:35 AM comment-delete