BENGKEL JUTAWAN SAHAM + EXTRA FUTURE BASIC CLASS

TEMPAT MSUITES HOTEL JOHOR BAHRU 30 OGOS 2009 Alhamdulillah ,bengkel berjalan dengan lancar. Untuk sekian kalinya,saya menerangkan asas pelaburan di Bursa Malaysia dan juga ceritera pasal pasaran hadapan Bursa Malaysia. Terima kasih diucapkan kepada peserta yang datang dari Pekan Pahang En Fadli dan Juga bekas peserta yang ingin sertai ulangan pembelajaran asas pelaburan. Tak lupa juga pada pemain forex yang sudah menunjukkan minat untuk bermian ala-ala forex yang underlying asetsnya adalah Bursa Malaysia Index dan juga Minyak Sawit Malaysia. Terima kasih juga atas cadangan dan ulasan positif dari semua. ...................... untuk peserta yang sudah mempunyai CDS Account bolehlah buat analisa mana satu kaunter terbaik dalam sektor terbaik.mungin sukar..tetapi jika minat cubalah..kita boleh berbincang nanti.Ingat,setiap wang ringgit yang kita laburkan adalah hasil penat lelah kita bekerja.jadi usahalah sedikit,untuk memastikan kita berpuas hati dalam keputusan pelaburan yang kita buat. OMS188-Sytstem Platform terbaik yang OSK Investment Bank dah Ciptakan untuk semua pelabur saham/FKLI/FCPO Malaysia. Sila download. dan saya akan buat kelas khas untuk mempelajari system OMS188 ini.Supaya kita dapat menggunakannya dengan lebih berkesan lagi. UNTUK SESIAPA YANG INGIN SERTAI BENGKEL SAYA YANG TERDEKAT ,SILA CALL UNTUK BOOKING. lOKASI.KUALA LUMPUR TARIKH:13-9-09 JANGKAMASA BENGKEL; 6JAM BUFET PUASA DISEDIAKAN. ________________________________ Ramai orang yang menelefon saya untuk menyertai bengkel ini.Dan ada juga yang sekadar untuk 'mengetest' saya tentang bidang pelaburan.Serta ada juga yang berniat untuk menipu saya...hentikanlah..niat saya ikhlas untuk mendedahkan pelaburan sebenar disamping mendapat wang kopi dari begkel yang dijalankan ini. Kepada yang nak berkenalan dialu2kan,tetapi harus ingat saya sudah mempunyai keluarga dan seorang isteri cantik putih gebu...tak mungkin tergoda lagi..heheh. opppssss ..... kita masuk semula pasal hal bengkel. Bengkel yang bermula secara kecil-kecilan ,-dijalankan di pejabat saya-meeting room-Skudaivilla clubhouse kini sudah mula bergerak ke Hotel2 dan ada juga yang ingin menjemput saya ke Syarikat korporat terkenal malaysia spt Telekom dsbnya. Alhamdullillah,kini masyarakat mula memahami apa itu pelaburan yang sebenarnya..dan tahu macam mana nak berspekulasi dengan teknik-tekniknya. Kini,Bengkel Jutawan Saham sudah mendapat sokongan penuh dari ahli2 Persatuan Perunding Unit Amanah Bumiputra Malaysia.Kepada yang belum sertai Persatuan ini,saya mengambil kesempatan mengajak join kelab ini.sebab saya pun salah seorang ahli nya.... Saya mungkin akan membuat bengkel khas untuk semua agen2 unit amanah di Malaysia. Semuga kita bersama-meramaikan dan merancakkan lagi pasaran saham Malaysia yang sudah muram untuk sekian lamanya!!! orite...mungkin yang mengikuti blog saya,perasan ini antara tulisan saya yang agak panjang..sebab hari ini tak ramai yang call.Cuti Merdeka lagi.So adalah masa untuk menulis.. Mungkin saya akan menulis lebih panjang lagi untuk makluman semua.. Sekian Zamsaham/zam suka golf... Selamat berpuasa Semua.

0 comments: