PENDAFTARAN ONLINE BENGKEL dan Cerita Bengkel Untuk Artis MAlaysia

Kepada semua yang ingin menyertai bengkel,bolehlah mendaftar di http://www.zamsaham.com/ Untuk Sekian kalinya,saya akan mendedahkan teknik pelaburan di Bursa Malaysia dan Juga Teknik Menjana RM500 Sehari di Pasaran hadapan Bursa Malaysia. Setelah melaui 7 kali bengkel Yang diadakan,saya mendapati ramai yang memberikan komen positif tentang bengkel ini.Alhamdulillah,ramai juga sebenarnya yang mahu belajar melabur,cuma mereka tiada tempat untuk belajar. So,program bengkel yang saya jalankan dengan sokongan dan kerjasama PUABUMI sudah dapat mendedahkan teknik pelaburan sebenar kepada hampir 200 orang.Ada Yang sudah menjana pendapatan harian,dan ada juga pelaburan yang sudah untung diantara 20-30% walaupun baru 2 bulan melabur. Saya berasa seronok apabila melihat customer untung,walaupun ada yang masih belum untung saya galakkan anda harus belajar memahami 'root of investment' dahulu.Tidak perlu,belajar semua indikator teknikal yang bermacam jenis,jika phsycology anda tidak dapat dikawal.Ini kerana sepanjang penglibatan saya dalam pasaran dari tahun 1999,faktor FEAR and GREED ini adalah antara penyumbang kejayaan seseorang dalam pelaburan.Disamping Disiplin yang berterusan. Hari ini,saya ada mengiklankan Bengkel Jutawan Saham Saya didalam surat khabar Metro.Ada juga, peserta yang mencadangkan untuk saya buat Buku Pelaburan dalam bidang saham. InsyaAllah,Buku saya dalam proses pembikinan.Almaklumlah,Masa cuma ada 24jam sehari untuk saya.Walaupun begitu hasrat untuk menerbitkan buku pelaburan yang sudah terpendam akan terlaksana selewatnya,pertengahan tahun depan. Ada pengumuman penting disini:Saya akan membuat bengkel pendedahan khas untuk artis-artis malaysia pada bulan November ini.Saya terpanggil untuk membuat pendedahan ini,setelah melihat artis-artis terkenal seperti ...maaf nya, Hattan,Amy Search, Awie,ditipu dalam bidang pelaburan oleh seorang wanita bernama ROHANIZA!.Alangkah baiknya mereka melabur dipasaran yang lebih selamat seperti Di Bursa Malaysia atau pun Setidak-tidaknya di Unit Amanah...PUBLIC MUTUAL ada mempunyai dana-dana yang hebat,tidak kurang juga CIMB Wealth. Walaupun,ada dana yang rugi,(timing) tak cantik beli,ianya masih dikira selamat kerana duit tidak 'BURN".Oleh,Itu Besarlah harapan saya,Supaya Artis-artis malayasia mengambil Kesempatan ini,kita harus sedar bahawa Malaysia ini adalah lubuk emas sebenarnya...Banyak bidang pelaburan yang masih tidak disertai oleh Masyrakat kita khasnya Artis-artis yang berduit ini. okeylah, Saya berharap sesiapa yang melawat blog saya ini,jangan lepaskan beli saya ketika harga masih murah. Sekian,Selamat mendaftar di http://www.zamsaham.com/

0 comments: