PRE-BUDGET RALLY

Pasaran saham hari ini naik 13.33 point. melepasi paras tertinggi untuk tahun ini. Kepada peserta saya yang sudah membeli saham saya ucapkan tahniah kerana sudah mengambil peluang keemasan ini. Alhamdulillah,kepada yang beli saham seperti Gpacket,untung pun sudah ada yang sampai 30% dalam masa tak sampai 2 bulan.Tunggu,saya jangkakan harga akan mengalami sedikit lagi kenaikan. Kepada yang beli Efficient Bhd,harga saya rekomen dulu RM.0165 hari ini highest saham diniagakan adalah RM.24 .dan saya menjangkan harga boleh mencecah RM.50 jika pasaran dan ekonomi pulih sepenuhnya dalam pertengahan tahun depan..mudahan2 tercapai. Banyak lagi saham yang anda boleh beli....seperti Bank Islam Malaysia Berhad...RM1.12 sekarang..walaupun turun harganya..support RM1.00 beli for long term.takda harga saham bank serendah bank islam. Okey lah,itu sahaja buat masa ini. Sekian...ingat pesanan saya,beli saham ketika ekonomi dalam proses pemulihan.

0 comments: