Rekod Bekas Peserta Buat RM2560 dalam Masa seminggu!

Amat mengangumkan apabila salah seorang peserta saya iaitu En Razak dari Kota Tinggi sudah mula membuat untung harian.Total minggu ini sudah untung RM2560 hasil pasaran hadapan CPO. Sekarang ini beliau bekerja di ladang sawit sudah hampir 30 tahun.tetapi tidak pernah berkecimpung dalam pasaran hadapan sawit sebelum ini. Alhamdullilah semoga bekas peserta saya ini berjaya mengekalkan keuntungannya. Teknik yang beliau pakai. 1)melihat trend dahulu sebelum masuk untuk long atau short. 2)melihat support dan resistant 3)Berani untuk tukar position apabila sudah ada perubahan trend. Saya akan siarkan testimoni lengkap beliau setelah beliau dapat keuntungan melebihi RM10000. (Kepada En Razak,saya ucapkan tahniah... Kita Jumpa 'ngeteh' esok ...saya akan berikan 2 keping cek untung encik razak)

0 comments: