TIPS BULAN FEB 2010

Saya sudah siapkan kajian atas suatu sektor yang akan meletup/NAIK selepas rubber glove.Dengan Saham dan potensi kenaikannya sekali.Untung seperti latex berhad:more than 300% dalam masa kurang setahun.Dijemput masuk blog pada malam ini jam 9.30 malam 1 FEB dan 3 FEB.Masa siaran hanya untuk tatapan 30 minit sahaja.Bermaksud ,Tips Saham Ini hanya akan disiarkan dari Jam 9.30malam sehingga 10 malam sahaja! Maaf, kerana ianya hasil penat lelah saya mengkaji. Jadi harap anda dapat mengambil peluang ini... 2 Feb 10 Saham yang dicadangkan sudah mula menunjukkan kenaikkan 8% hari ini sahaja.Kepada yang dah beli hari ini(Yang masuk blog saya 1 feb 10 9,30mlm),dinasihatkan simpan dan jangan jual terburu-buru.Melalui trend dan carta technical,easily saham ini boleh mencapai kenaikkan sehingga 50% dalam masa terdekat.Lagipun saham yang 'float' sampai 5 juta.Balance semua director dan kaum kerabat yang simpan.Saham ini adalah saham yang berkualiti(Akaun Syarikat Positif).Jangan lepaskan peluang untuk mengetahui saham apakah ini pada esok malam.. 3 FEB 2010 Saham yang dicadangkan naik lagi 7.55% untuk pagi ini (dah dekat 16% dalam 2 hari sahaja).Menunjukkan Trend kaunter ini sudah menyakinkan untuk menjadi 'leader' untuk kumpulan saham yang saya cadangkan akan naik. Kepada yang ingin tahu dengan lebih lanjut sila layari Blog saya jam 9.30 mlm ini. ZAMSAHAM OSK INVESTMENT BANK BERHAD SUTERA UTAMA

0 comments: