PELUANG KEEMASAN!

Dunia saham dari luar kebiasaan! Jika anda perhatikan baru- baru ini,indeks naik mendadak dari 1245 sehingga 1333 dalam tempoh tidak sampai sebulan.Walaupun saham-saham berwajaran tinggi naik,tetapi untuk pelabur runcit mereka semua pening kepala memikirkan kenapa saham-saham kecil tidak naik.. Inilah yang dinamakan permainan saham yang perlu dikaji. Indeks naik....saham kecil tidak naik Indeks turun.... saham kecil naik.
  1. Jika anda ada system pelaburan pastinya keuntungan anda melebihi kerugian
  2. Jika anda paham pergerakkan saham spekulasi anda akan untung lebih dari kerugian.
  3. Jika anda paham emosi pelabur anda akan untung lebih dari kerugian.
  4. Jika anda paham teori putaran saham anda akan mengatakan pelaburan saham adalah tempat pelaburan yang selamat dan menguntungkan.

Apabila anda tidak yakin pasaran akan naik lagi..dia akan naik tinggi.Tetapi,malang apabila anda yakin,pasaran tidak akan naik(sebab sebenarnya ianya sudah tinggi!).Pelabur runcit adalah orang yang paling akhir memasuki pasaran.Oleh itu,rebutlah peluang keemasan ini,cari dan belilah saham yang mempunyai potensi naik.Saya menjangkakan Indeks akan sampai 1450 dalam masa terdekat.Sekarang 1310 12/3/10.(Apapun,yang terjadi system ZC dan TZC perlu diikuti)

Percayalah,jika anda ingin untung dalam pelaburan,dengan memahami 4 perkara diatas peluang untuk anda kaya dalam permainan saham amatlah cerah.Ini kerana saham adalah suatu system yang mempunyai lenggok dan seninya sendiri..

ZAMSAHAM

0 comments: