WORLD CUP OPENING EVENT..AFRIKA MENANG?

"Perlawanan Bola sepak world cup malam ini antara South Africa dan Mexico" Pasukan negara mana akan menang?

Jika esok pagi kita akan tahu jawapannya,tetapi bagaimana kita hendak menjangka pasukan mana yang akan menang ini malam ini? Jika saham ada indikator untuk mencari signal beli dan jual.Jika orang yang main CPO atau Indeks akan mencari signal untuk LONG atau SHORT. Mungkin indikator berikut boleh memberikan anda jawapan:

  1. Jumpa Bomoh atau pawang,baru-baru ini ada seorang pawang dari Afrika mengatakan pasukan Afrika tidak akan menang world cup tahun ini.Tapi dia tidak pula mengatakan pasukan Afrika tidak boleh menang menentang pasukan Mexico malam ini.
  2. Mexico bertandang ke negara tuan rumah.Jadi Sorakkan dan Aura penyokong sudah tentunya memihak kepada Afrika.
  3. Jika pasukan Afrika kalah,bermaksud stadium akan kosong..haha Jadi, sudah tentu BOOKIE akan bayar lebih kat pasukan Mexico untuk diorang 'serender' satu game ini.
  4. Apapun,malam ini saya akan tumpukan perhatian perlawan MEXICO menentang Afrika.Saya sudah 'bet' sejumlah wang yang kecil kat bookie(client saya)untuk Afrika menang...Saja suka-suka,jadi tengok bola malam ini semangat sikit.
  5. Apa akan jadi jika Afrika kalah?,sudah tentunya saya akan rugi sejumlah wang kecil yang saya perjudikan..
  6. Siapa pula yang untung duit saya tadi? Sudah tentunya bukan dapat kepada pasukan MEXICO tetapi akan diberikan kepada orang yang bergelar BOOKIE bola sepak!
Sekian cerita bola, ZAMSAHAM

#( Walaupun pasukan Malaysia tidak sehebat mana,saya tetap peminat/penyokong setia pasukan bola sepak Malaysia)

1 comments:

good... feel free visit my blog.. http://myinvest89.blogspot.com

June 15, 2010 at 4:47 PM comment-delete