90 % UNTUNG MASA AWAL TRADING...20% dalam jangkamasa panjang.

  1. 90% BEKAS PESERTA BENGKEL JUTAWAN SAHAM ATAU CPO MENJANA KEUNTUNGAN PADA MULA-MULA MASUK PASARAN..
  2. SELEPAS MULA MERAIH KEUNTUNGAN,70 PERATUS MEMILIH UNTUK MAIN KELUAR- MASUK DENGAN HARAPAN MENJANA KEUNTUNGAN HARIAN.MEREKA CUBA MENDAPATKAN THE BEST POSSIBLE SIGNAL DAN INDIKATOR UNTUK MASUK.TETAPI..
  3. 70% AKHIRNYA GAGAL ATAU MENANGGUNG KERUGIAN KERANA PELBAGAI MASALAH,TERUTAMA SUDAH LUPA DENGAN ARAH TREND,DAN JUGA TIDAK DAPAT MENDISIPLINKAN DIRI UNTUK MENGAWAL EMOSI.
  4. HANYA 20% sahaja yang dapat mengekalkan momentum keuntungan secara konsisten..dan mereka akan mencintai bidang pelaburan saham atau CPO untuk jangka masa panjang.Ada juga yang mengatakan keuntungan yang diperolehi seperti berjawatan CEO-En Jawawi.
  5. Yang gagal akan kecewa dan terus membenci akan pasaran saham dan CPO.Tetapi yang mana menyedari kesilapan dan ingin terus belajar akan menjadi yang 20% untung dalam masa panjang.
  6. Ini bererti yang gagal adalah kerana belum cukup berusaha,yang berjaya adalah orang yang belajar dari kegagalan.
KEJAYAAN SAYA ADALAH KEJAYAAN MEMBANTU ANDA MENJANA KEUNTUNGAN JIKA ANDA RUGI ITULAH KEGAGALAN SAYA Oleh yang demikian SEIKHLASNYA saya ingin melihat anda semua menjana keuntungan dalam pasaran saham mahupun CPO.Apabila anda untung barulah puas mengajar... Semoga berjaya,dan selamat melabur dengan bijaksana. Zamsaham

0 comments: