GOLF-Pemainan yang Menyeronokkan

Semalam,Isnin 22 Nov 2010 saya ada meluangkan masa untuk bermain golf dengan geng-geng lama di Palm Villa Golf,Kulai http://www.palmvilla.com.my/home_bottom.htm .Seronok juga selepas hampir 6 bulan fokus kepada kerja di pejabat dan juga menguruskan hampir 22Juta saham Petronas Chemical Bhd yang di peruntukkan untuk kouta Bumi.
Mula tee off lebih kurang jam 8.00 pagi.Keadaan padang dan cuaca yang baik membuatkan badan tidaklah rasa letih sangat.Green pun cantik,cuma agak tricky sikit..line susah gak nak tengok.Keseluruhan game dapatlah 1 par..lain bogey dengan double bogey..satu lobang dekat index 1 koyak!!...Anyway,matlamat main adalah untuk releasedkan tension melihat chart dan merapatkan lagi hubungan dengan geng-geng lama.
Just to share,Caddie disini adalah dari kaum 'awek' yang didatangkan khas dari Indonesia.Boleh tahan juga miang dia..Mengalahkan orang lelaki.Jika anda tidak percaya,anda cubalah bermain di palm Villa.hahah ...
Green fees sekarang dah tak mahal macam dulu.Ada sesetengah tempat main weekend cuma kena cas tak sampai RM60 untuk 18 lobang.Di palm Villa,green fees masa main semalam cuma 88 ringgit,termasuk bayaran caddie(bagi lah sikit tips).
So,mungkin satu hari nanti kita buat kelab golf zamsaham seperti yang dicadangkan oleh Timbalan presiden PPSMM iaitu En Mohd Noor.
Okey..selamat bergolfing..
zamsaham JB

1 comments:

I must thank you for the efforts you have put in writing
this blog. I'm hoping to view the same high-grade content from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has encouraged me to get my very own blog now ;)

Here is my web-site ポールスミス 時計

Anonymous
May 5, 2013 at 2:22 PM comment-delete