SAAT MANIS MENJADI PENCERAMAH

Hampir setahun saya menjalankan ceramah.Pelbagai kenangan manis dan kurang manis ditempuhi.Antara kenangan paling manis dan begitu berharga apabila dapat membantu orang ramai mencipta keuntungan dalam pasaran saham dan FCPO.Disini saya ingin kongsikan beberapa testimoni dari berpuluh-puluh testimoni yang saya terima dari bekas peserta BENGKEL JUTAWAN SAHAM.
1.Testimoni Bengkel Jutawan Saham
2.TESTIMONI 200% KEUNTUNGAN
TESTIMOMI 3: UNTUNG 100% DALAM FCPO DALAM MASA SEBULAN
Hidup ibarat gelombang dilautan.Ada ketika di atas dan pasti akan ada masa di bawah.Untuk pemain pasaran saham mahupun pasaran hadapan,turun naik untung rugi adalah perkara biasa.Walaupun begitu,biarlah kerugian itu kurang berbanding keuntungan yang diperolehi.
Ingatan kepada diri saya dan pemain-pemain saham semua: "Mengekalkan keuntungan itu lebih utama dari mencari untung lebih."
Kepada yang menghantar testimoni ini,terima kasih saya ucapkan kerana keikhlasan anda di atas kepercayaan kepada program yang saya jalankan.Semoga saya tidak lupa diri dan dapat kongsikan lagi apa-apa ilmu untuk kebaikan bersama.Saya juga percaya kita semua akan berkekalan dalam mencipta keuntungan asalkan kita selalu tenang dalam membuat keputusan.InsyaAllah..
Sekian, HAppy trading kepada semua! Zamsaham JB

0 comments: