"NETT PROFIT 180% DALAM MASA 5 BULAN"- CPO trader En Shafie,Kedah

Semalam semasa menjalankan Personal Coaching (Park Avenue Hotel) kepada beberapa bekas peserta BJS dan BJCPO,saya ada turut menyampaikan cek RM2500 kepada En Shafiee yang berasal dari Sg Petani. Terpancar wajah seronok dan kepuasan yang digambarkan beliau, membuatkan saya semakin bersemangat untuk mencari formula yang lebih berkesan untuk kebaikan bersama. Bold Kenapa perlu saya kongsikan testimoni ini? Saya kongsikan testimoni ini adalah untuk menunjukkan pelaburan saham ataupun CPO adalah menguntungkan.Dengan syarat ada usaha untuk mengawal emosi dan memahami konsep pelaburan dengan betul.Disamping itu,testimoni ini sekurang-kurangnya adalah dari hasil pelaburan di institusi pelaburan yang diiktiraf oleh kerajaan iaitu BURSA MALAYSIA DERIVATIVES BHD. Berikut adalah pengalaman beliau yang perlu rasanya dikongsikan:
  1. Masuk mengikut arah trend
  2. Jangan mengambil posisi melebihi kemampuan.
  3. Mempunyai 'margin surplus' yang mencukupi untuk berhadapan dengan trend yang berbentuk ZIQZAQ.
  4. Pernah loss RM5000 dalam masa 2 minggu.
  5. Kerugian sudah di'cover' semula dengan keuntungan bersih 180% setakat ini.Tempoh masa tidak sampai 6 bulan berkecimpung.
  6. Selalu mencatat di white board untuk strategi dan jangkaan support dan resistant.
  7. Semoga En Shafiee akan terus berjaya memperolehi keuntungan dan seterusnya mempertahankan keuntungan tersebut.
Pesanan saya kepada yang belum berjaya: "Usaha yang berterusan dan strategi mengenal trend yang betul adalah 'petua' untuk mencipta keuntungan." Zamsaham ROOM 812 Park Avenue Kedah

6 comments:

Tahniah Encik Shafie.

Semoga kekal momentum keuntungan

December 8, 2010 at 9:16 AM comment-delete

mcm best cpo nie.masih lagi study nak trade.

Anonymous
December 8, 2010 at 11:36 AM comment-delete

ada testimony video,nanti aku uploadkan

December 9, 2010 at 8:40 AM comment-delete

salam semua..saya pernah bermain cpo ni , tapi di sebabkan tiada mentor akhirnye gagal .. tak sangka jumpa blog en.zam ni .. semangat nak bermain semula ada cuma perlukan masa yang sesuai .. apa pun tahniah En.shafei kerana berjaya memperolehi profit 180%..

December 9, 2010 at 12:41 PM comment-delete

Adza,
Belajar dari pengalaman..dan kaji kenapa kita gagal.

Jangan Serik untuk berusaha bersungguh-sungguh kerana penghujungnya pasti ada hasil yang memuaskan.

InsyaAllah

December 19, 2010 at 12:42 AM comment-delete

Bro Adli..

Nanti balik penang jumpa aku..

ada cerita bagus untuk dikongsi

December 19, 2010 at 1:33 AM comment-delete