JUARA BERTAHAN UNTUNG LAGI !!!

UNTUNG LAGI !!!

Sebelum ini saya ada berkongsi cerita gembira bagaimana JUARA BERTAHAN pasaran hadapan membawa pulang RM 17,000.00 . Belum pun sampai tempoh sebulan, sekali lagi saya sangat gembira untuk berkongsi kejayaan JUARA BERTAHAN kita.

Orang yang saya maksudkan, EN ABD RAZAK BIN IBRAHIM, JUARA yang kekal JUARA. Tidak keterlaluan rasanya jika saya memuji beliau atas kemenangan beliau kali ini. RM 15,000 menjadi saksi.

Harapan beliau juga harapan saya supaya rakan-rakan di luar sana terus bersemangat untuk berjaya dalam permainan pasaran hadapan ini. Ilmu dan kesabaran menjadi aspek penting KEJAYAAN BERGANDA beliau.

Untuk En Razak, TAHNIAH ! saya mendoakan kejayaan yang berkekalan dan terus sukses dalam segala aspek kehidupan.

Untuk rakan-rakan lain, jangan mudah putus asa dan tanamkan azam untuk mendapat kejayaan seperti En Razak atau lebih baik lagi. Rajin-rajinlah mengkaji sebelum membuat apa-apa keputusan.

Sekian,

p/s : harap-harap kisah rakan-rakan lain pula akan dikongsikan di sini.

3 comments:

TAHNIAH !

x sia-sia buat kajian sebelum pasaran berlangsung...tambah pulak sifat sabar yg ada tu...

En razak ni rajin dan sistematik orang nye.

March 13, 2012 at 9:43 AM comment-delete

Tahniah En. Razak, semoga lebih berjaya pada masa hadapan.

March 14, 2012 at 10:09 AM comment-delete

Tahniah kepada encik razak. Memang berbaloi!

March 15, 2012 at 12:30 PM comment-delete