9 dari 10 client 'baru zamsaham' Profit untuk 1st time trading FCPO.

Alhamdulillah dan Syukur kerana 9 dari 10 client saya akan untung dalam 1st time trade dengan saya. Satu perkara yang mungkin luar biasa,tetapi itulah hakikatnya.Ini terbukti dengan puluhan testimoni yang diterima di facebook mahupun secara bersua-muka.
Saya percaya kejayaan yang anda perolehi sebenarnya berpunca dari usaha anda sendiri dalam mengawal emosi dan sentiasa bersabar dalam membuat kajian dan semakkan.Saya dan team zamsaham membantu dengan memberikan panduan, keputusan yang bijak berdasarkan catitan di Diary Invest FPCO anda yang buat.

Jadi kepada yang gagal dalam mana-mana pelaburan,jadikan testimoni ini sebagai motivasi kepada anda untuk teruskan "BERSABAR dengan Berusaha dan jangan Bersabar dengan BERHARAP!..
Sudah hampir 3 bulan saya berehat dari berceramah.Minggu ini akan bermula semula dengan lokasi ceramah di MENARA Suruhanjaya Syarikat Malaysia,KL Sentral,KL.Kepada yang peserta 1st time dipersilakan datang dengan menghubungi mana-mana team zamsaham.* kelas saham dah penuh.Kelas FCPO ada beberapa kekosongan lagi. Yang sudah hadir,dan hendak hadir lagi amat-amat dialu-alukan.

Istimewanya kelas Klinik Saham dan FCPO kali ini,anda boleh dapatkan DIARY INVEST SAHAM dan FCPO dengan versi 3.0.Satu olahan sepenuhnya oleh saya,yang merangkumi Teknik Kawalan emosi 80%,Teknik Teknikal 15% dan fundamental hanyalah 5%. Diary ini,sudah membantu diri saya dan ramai pemain pasaran saham membuat keputusan sendiri dan tidak terpegaruh dengan tips2 yang belum tentu kebenarannya.

Diary Invest Saham -100% orginal dari zamsaham-simple tetapi berkesan
Diary Invest FCPO- 100% berkesan untuk digunakan sebelum 'peperangan' berlangsung.

# Akhir kata, diminta semua yang sudah hadir Bengkel Jutawan Saham/Bengkel Jutawan FCPO,Klinik Saham dan Klinik FCPO.Kepada bekas personal Coaching saya yang berada di seluruh Malaysia,harapan saya teruskan buat kajian dan semakkan walaupun 15 minit sehari.
# Pelbagai penambahbaikkan yang saya dan team zamsaham sudah buat antaranya memberikan pandangan peribadi akan jangkaan arah pasaran FKLI dan FCPO di Facebook tertutup. Berpuluh malah beratus TIPS SAHAM diberikan di Zamsaham Private Client. Sehinggakan anda pening mana satu hendak dipilih.Tips ini termasuk dengan pintu keluarnya sekali yang saya namakan PINTU PROFIT dan PINTU Kecemasan.
#Bersabar dengan berusaha dan Bukannya berharap sahaja.
# Call dan jumpa team zamsaham untuk buat semakkan kajian anda.Kami akan cuba membantu sebaiknya asalkan anda bantu diri anda dahulu* buat kajian awal.

Didoakan semoga, keuntungan 1st time trading bersama saya dan team zamsaham yang lain akan berkekalan.Saya tidak mahu, keuntungan ini bertukar menjadi kerugian atas sebab 'keseronokkan melampau' dan kurangnya semakkan atas kajian..Kurangkan juga urusniaga saham dan keluar masuk pasaran bagi pemain FCPO...
Ingat juga pesanan saya iaitu,mepertahankan keuntungan lebih utama dari mencari untung lebih.Kajian mesti dibuat walaupun dengan 'print' hasil kajian di FB tertutup.

Saya sudah dapat hasilnya,ramai juga yang berusaha dengan kajian sudah nampak hasilnya,siapa yang join ZPC pun sudah nampak kesan positifnya.Semoga hasil ini akan diberkati oleh Allah SWT kerana Allah lah sebaik-baik tempat untuk kita meminta rezeki.

Sekian.

Zamsaham.Nusajaya
# jangkaan tuisyen FCPO tepat 100%..tahniah Ika,Supian and the gang!

5 comments:

Jangan lupa bawa peralatan2 asas dan utama....
Laptop,..Kalkulator,.Surat khabar THE STAR terkini...

September 18, 2012 at 6:16 PM comment-delete

Teknik-teknik yang mampu memberikan keputusan luar biasa dengan cara yg biasa sahaja...nantikan di sana

September 18, 2012 at 6:17 PM comment-delete

simple tapi berkesan

Anonymous
September 18, 2012 at 11:26 PM comment-delete

dulu masa main saham ...tak terus untung ..rugi dulu..

September 19, 2012 at 10:39 PM comment-delete

Saya masih belum faham lagi dengan sistem saham ini. Pernah dulu saya terjun sekali trade. Pada minggu pertama dan kedua untung. Maka saya dengan yakinnya percaya pada teknik yang saya gunakan itu. Munggu ketiga saya terjun guna lot besar. Tapi tak sampai 2 hari terus margin call. Skrg da tak berani untuk terjun lagi.

September 20, 2012 at 10:53 AM comment-delete