TIPS SAHAM ZPC naik 300% dalam masa kurang 3 tahun!

Saham diluar kebiasaan!

Ini adalah beratus saham-saham pilihan yang telah memberikan kenaikan lebih 300% kepada ahli-ahli ZPC.
antara syarikat tersebut adalah Eastland berhad yang dahulu nama syarikat tersebut adalah FBO atau Furqan Business Organization Berhad.

Ketika perkongsian harga berada pada  0.275sen seunit  dan ada dikongsikan juga yang "JIKA"  MEGA resistant 0.28sen pecah ,SAHAM ini dijangka akan BOOM untuk meneruskan trending menaiknya dengan kadar yang lebih KUAT!(semak bukti gambaran perkongsian kaunter pilihan saham di ZPC)


  1. Sila rujuk harga Eastlnd terkini 8 Julai 2013 dan anda akan terperanjat harganya sudahpun naik RM1.10. KENAIKAN lebih 300%!
  2. Selalu saya pesan,untuk UNTUNG  melabur di pasaran saham pelabur jangan berurusniaga singkat(kontra) tetapi sebaliknya perlu simpan dengan melihat kepada MAJOR TREND harga saham melalui analisa teknikal.
  3. Inilah istimewanya kepada sesiapa yang mengkaji dan memahami TEKNIKAL ANALISIS dalam pembelian saham.

Tahniah kepada sesiapa yang ada membeli saham sebegini...dan jika terlepas peluang jangan risau kerana ada beratus saham-saham dan TIPS PANAS di ZPC.Semoga saham-saham yang disimpan memberikan anda keuntungan dividen yang lebih tinggi pada tahun-tahun mendatang dan jika dividen semakin naik pada tahun-tahun mendatang bermaksud saham yang disimpan akan semakin tinggi harganya!.

Sekian..
Zamsaham
Johor Bahru
# selalu pesan,teknikal analisis untuk "when to buy?"
Fundamental Analisis" What to buy?"
Kombinasi adalah TERBAIKKKKK..

2 comments:

novamsc TP 60 cents!!!
profit 1000%!!!

August 8, 2013 at 6:28 PM comment-delete

Wow tingginya naik
mencanak tuuu

September 7, 2013 at 1:39 PM comment-delete