Jangan hiraukan sangat US market jika anda faham apa itu " price discount everything"!

Ini bukan cerita baru tetapi cerita pada 5 OCTOBER 2013...Ketika semua orang panik dengan masalah di Amerika  tetapi ahli ZPC sudah dimaklumkan jangan risau...mana buktinya : ????

ini dia buktinya..

"Overall pasaran akan NAIK dengan KUAT semula kerana LIMIT UP seperti FOCAL, Narra, FCW sudah diganti dengan Sumatec,IRCB,dan Sersol yang boleh kategorikan sebagai LIMIT DOWN...Emosi kebanyakkan dah mula STABIL.
* Saya ada pesan, " Hati-hati dengan keadaan saham yang LIMIT UP dan Pertahankan keuntungan lebih utama dari mencari untung lebih seawal 2 minggu yang lepas...So, Sekarang pasaran sudah mula stabil lihat mana-mana saham yang oversold seperti IRIS akan Naik Semula.
(semak dan anda pastikan melabur,trade dengan ENTRY YANG TEPAT dan SENYAP..serta BERDISIPLIN.)(semak dan anda pastikan melabur,trade dengan ENTRY YANG TEPAT dan SENYAP..serta BERDISIPLIN.)"


Ramai pelabur runcit yang mengaitkan pasaran saham tempatan secara langsung dengan pergerakkan indeks Dowjones di Amerika...hakikatnya saya sering maklumkan tiadanya perkaitan secara langsung dengan pergerakkan saham yang anda beli dengan masalah di US. Sila rujuk lampiran gambar dan link akan masalah 'shutdown' di Amerika baru-baru ini.
 US market turun beratus mata belum tentu memberikan kesan pada saham yang anda beli..

  US market turun beratus mata belum tentu memberikan kesan pada saham yang anda beli..



Kesimpulan:

Indeks Bursa Malaysia tidak turun!..

(oleh itu cuba elakkan dari  mengaitkan secara langsung dengan masalah di luar dengan sahamsaham yang anda beli!)
 Indeks Bursa Malayisa kekal steady pada 1770-1780 dan dijangka berterusan ke 2000 dalam masa beberapa bulan mendatang!

Sekian

Zamsaham Fenomena Saham 2013
#Pesanan penting:-
(Sebagai seorang pelabur..PASTIKAN ANDA ENTRY PADA HARGA YANG TEPAT DAN BUKANNYA di PUCUK-PUCUK di setiap wave kenaikan.)

1 comments:

Jangan risaukan perkara yang anda tidak perlu risau!

October 10, 2013 at 11:04 PM comment-delete