Untung RM20k tanpa berpeluh peluh!

Awrwb semua pembaca blog zamsaham,

Ini hari 19 Oct 2013...Dapatlah untung bersih  sebulan  RM20k tanpa perlu bersusah payah menyangkul atau berpeluh-peluh...tetapi semuanya berpunca dari kajian semasa kelas Advance Fenomena Saham 2013 pada 29 Sept 2013 di PWTC,Kuala lumpur!


Saya sudah dikongsi secara live dengan teknik Diary Invest Saham .Saham yang dimaksudkan adalah MUI Property yang ketika dikaji harga hanya berada pada 16sen sahaja. Pada masa kajian kami di sudahpun bersiap sedia untuk membeli pada harga 16sen dan lebih yakin untuk lanyakkkk cukup-cukup jika harga berada pada atas0.175sen.kenapa harga memainkan peranan?!

Ini kerana kami faham akan konsep 'price discout everything'!

Gambar 1:Kajian secara carta akan potensi kenaikan harga saham MUIProperty berhad pada harga 0.175sen! * Baca seketul-seketul ada jawapan boleh beli lagi atau tidak...yang datang kelas advance dah untung yang belum masuk lagi boleh dapatkan best entry di ZPC.

Seperti biasa, saya akan berikan kelebihan kepada Client-client di  facebook Zamsaham Private Client (ZPC) untuk tunjukkan kajian dengan lebih jelas iaitu Tips saham secara VIDEO.Ianya simple dan lebih mudah untuk difahami. Sila klik video di ZPC dan cuba lihat betul-betul pada screen saham ketika itu harga MUI property berharga berapa?...sila bandingkan harga sekarang ini...* Jika ada baca blog ini pada tahun 2014 atau mungkin 2015 pasti harga 20sen sekrang adalah harga sejarah dan anda akan bercakap..'kalaulah aku tahu"....Itulah kesan positif mahupun negatif kepada orang yang berpengetahuan.


Sekian,

Zamsaham
* ini hanya 1 sahaja ada lebih 500 saham syarikat yang baru masuk ERA PUTARAN Fenomena Saham!


0 comments: