Rahsia KAYA Zamsaham dan Rakan-rakanya....

Salam pelabur kepada Tuan yang dihormati

Pagi ini saya nak kongsikan satu RAHSIA KAYA.

Macam mana hendak kaya...SERIOUS kaya!..ini bukan janji zamsaham tetapi satu petunjuk dari Alquran yang anda pasti kaya! serious pasti kaya!

CARANYA:

  1. 1.Bersyukur dengan apa yang anda ada sekarang.Maksudnya jika anda SUDAH beli saham,rasakan nikmat syukur terlebih dahulu sebab ada orang yang tak dapat beli saham..
  2. 2. Cara mudah untuk lebih bersyukur ..LIHAT orang yang dibawah..
  3. 3.Paling mudah,anda boleh baca info yang saya berikan ini dengan laptop atau handphone anda yang canggih.SYUKURkan terlebih dahulu yang anda ada laptop dan handphone yang canggih jika dibandingkan dengan orang yang mungkin handphone nya lebih buruk dari tuan-tuan sekalian
  4. 4.Jika tuan rasa handphone tuan buruk,bersyukurlah sebab anda ada handphone buruk dan bandingkan handphone buruk anda dengan orang yang LANGSUNG tiada handpone!
  5. 5.Itulah RAHSIA KAYA..bagaimana saya SENDIRI SEMAKIN KAYA adalah kerana saya selalu rasa bersyukur dengan membandingkan diri kita dengan orang yang lebih rendah dari kita.
  6. 6.SEBUTKan selalu Alhamdulilllah..Segala Pujian Tertentu bagi Allah SWT.

Ini RAHSIA KAYA yang berlandaskan petunjuk Alquran!...
Takda siapa berani pertikaikan AYAT ALLAH!...Ayat Allah itu tepat dan Terbukti!!!

Ini dia ayatnya..

....."Sesungguhnya jika kamu bersyukur, pasti Kami akan menambah (nikmat) kepadamu, dan jika kamu mengingkari (nikmat-Ku), maka sesungguhnya azab-Ku sangat pedih". (Surah Ibrahim:7)
Maksud disini..

Anda rasa puas dan bersyukur dahulu dengan nikmat yang sudah ada...NESCAYA PASTI ALLAH SWT akan tambahkan kita kekayaan. Bersyukur ada hanphone buruk terlebih dahulu dan PASTI ALLAH akan berikan kita handphone yang lebih baik di masa hadapan!!!..Rahsia nak dapat handphone yang lebih baik adalah bersyukur dahulu!!!!

Gambar: Zamsaham bukan sahaja menerangkan perlunya Kaya Didunia tetapi kena kaya juga di Ahirat. Kejar Ahirat dunia akan datang pada kita. Kelas Intro Gegar Saham , PWTC KL 25 Jan 14


Maka jika hendak kaya dan lebih kaya dengan saham...anda KENA BERSYUKUR dengan Saham yang anda ada terlebih dahulu!..Bersyukur dan bandingkan dengan orang yang langsung tidak boleh melabur saham!

Insha Allah..semua rakan -rakan zamsaham akan terus kaya asalkan bersyukur dan sentiasa lihat orang yang dibawah!

....."Sesungguhnya jika kamu bersyukur, pasti Kami akan menambah (nikmat) kepadamu, dan jika kamu mengingkari (nikmat-Ku), maka sesungguhnya azab-Ku sangat pedih". (Surah Ibrahim:7)

Insha Allah..semua rakan -rakan zamsaham akan terus kaya asalkan bersyukur dan sentiasa lihat orang yang dibawah!

Sekian 

Zamsaham
26 Feb 2014

3 comments:

Seimbang dunia dan akhirat pasti berjaya!!!

March 6, 2014 at 2:26 PM comment-delete

x sia2 sy datang dari jauh...mmg berbaloi2

Kelas Zamsaham Best
March 11, 2014 at 5:35 PM comment-delete

BETUL TU KATA ZAMSAHAM, BERSYUKUR TU PENTING LAGI SATU BYK2 KELAS, KELAS ZAMSAHAM YG SAYA MUDAH FAHAM.

Leha Pucuk Muda
March 19, 2014 at 11:20 AM comment-delete